Gratis verzending

Vanaf een besteding van 25 euro zijn de verzend kosten binnen Nederland GRATIS.

Verzendingen buiten Nederland worden opgedeeld in pakketpost zendingen en brievenbus zendingen. Wanneer we een pakket moeten verzenden (dit geeft de webshop vooraf aan) berekenen we geen verzendkosten bij een minimale besteding van €49,-. Wanneer de bestelling door de brievenbus kan rekenen wij geen verzendkosten bij een bestelling van €25,-

 

Bestellen voor 12 uur volgende dag in huis

Wanneer u een bestelling voor 12 uur plaatst (op werkdagen, ma t/m do) zal deze direct dezelfde dag nog worden verstuurd. Zowel pakket post als uw brievenpost. De leverijd van een bestelling is 1 dag. Dus u heeft uw bestelling direct de volgende dag in huis. Op feestdagen of weekenden worden geen pakketten afgehaald door onze transporteur en kan daardoor niet de volgende dag afgeleverd worden.

Bestellingen geplaatst op donderdag na 12:00 uur of vrijdag voor 12:00 uur, worden vrijdag afgehandeld en maandag bezorgd.

Bestellingen geplaatst op vrijdag na 12:00 uur en en het weekeind worden maandag afgehandeld en dinsdag bezorgd.

 

Bestellingen plaatsen

In de Stone World® webshop kunt u op drie verschillende manieren een product bestellen. Via de snelle manier een bestelling te plaatsen op de webshop of, wanneer dit niet werkt of u er niet uitkomt, een bestelling te plaatsen via de mail of per telefoon. (Voor bestellingen vanuit het buitenland, zie onderaan deze pagina.)

 

Via de webshop bestellen

• Stap 1: Klik bij het gewenste artikel op ‘product details’ of op de betreffende afbeelding en vervolgens op de button toevoegen. Of u kunt direct op de button toevoegen klikken.

• Stap 2: U komt in het tabblad ‘Uw bestelling afronden’, waar u kunt beslissen om verder te winkelen of uw bestelling te plaatsen. Als u verder wilt winkelen, klikt u onderin op ‘Verder winkelen’. Als u de bestelling wilt plaatsen, kiest u het juiste aantal van het te bestellen product en klikt u op ‘Afrekenen’.

• Stap 3: Vul uw gegevens in, u dient de leveringsvoorwaarden te lezen en aan te vinken dat u akkoord gaat, vervolgens klikt u op ‘verzend registratie’.

• Stap 4: Selecteer uw verzendmethode en klik op ‘volgende’.

• Stap 5:Controleer uw bestelling. U kunt eventueel een bericht toevoegen aan uw bestelling. U kunt nu uw bestelling bevestigen.

• Stap 6: Uw bestelling is geplaatst. U krijgt een bevestiging van uw bestelling via e-mail.

• Stap 7: U kunt zich, wanneer u niet eerder gebruik heeft gemaakt van Multisafepay, eenvoudig aanmelden. Heeft u al wel een account dan kunt u uw wachtwoord invullen.

• Stap 8: Controleer uw gegevens in het Multisafepay account, deze worden automatisch gesynchroniseerd met uw eerder ingevulde gegevens. Kies uw wachtwoord en klik op aanmelden.

• Stap 9: Kies uw betaalmethode en volg de instructies op het scherm. Uw bestelling wordt nu betaald en na betaling naar u verzonden.

 

Bestelling annuleren

Om uw bestelling na voltooiing van het aankoopproces alsnog te annuleren, dient u contact op te nemen met Stone World, dat op werkdagen is te bereiken op 0031 (0)74 750 46 90. Een medewerker van Stone World zal met u de levering en eventuele terugstorting bespreken. Omdat de uitlevering bij bestelling direct in gang wordt gezet, is het soms niet te voorkomen dat u het product toch eerst ontvangt.

 

Veilig bestellen

Voor Stone World is veiligheid erg belangrijk Wij behandelen uw gegevens dan ook strikt vertrouwelijk. De online betaalmogelijkheden zijn beveiligd. De pagina’s zijn beschermd met SSL, waardoor uw gegevens versleuteld worden verzonden. U kunt de beveiliging checken door op de betalingspagina op uw rechtermuisknop te klikken en te kiezen voor Eigenschappen. U krijgt dan een venster met de verbindingsgegevens. Bij Verbinding staat vermeld dat het om een SSL-verbinding gaat. Bankgegevens (in geval van iDeal-transacties) voert u niet in op onze site, maar op de eveneens beveiligde pagina’s van onze betalingspartners (verspreid geen URL’s van pagina’s die u bekijkt wanneer u uw profiel heeft geactiveerd).

 

Bestelling en betaling in het buitenland

Een bestelling met buitenlands afleveradres kan gewoon via dezelfde manier worden geplaatst als een “Nederlandse” bestelling. Sommige banken ondersteunen echter de Nederlandse betaalmethoden niet. Voor Belgische klanten hebben we daarom Mister Cash. Ook voor andere landen hebben we gepaste betaalmethodes zoals Mastercard, en Visa. De verzendkosten van uw bestelling zijn afhankelijk van de afmeting en het gewicht van uw bestelling.

 

Nota

Wilt u liever via de bank betalen en een nota ontvangen van ons? Dat kan. U ontvangt dan een nota voor het bedrag van de bestelling en administratie- en verzendkosten. Nadat de betaling is verwerkt, vindt uitlevering van uw bestelling plaats. Houd rekening met een verwerkingstijd van enige dagen. Bij een bestelling vanuit het buitenland kan het nog iets langer duren.

 

Retourneren

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet aan uw eisen voldoet. In dat geval bieden wij u graag zo snel mogelijk een passende oplossing.

Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen veertien (14) kalenderdagen na aflevering in oorspronkelijke staat en in de oorspronkelijke verpakking, te retourneren met factuur/pakbon met op achterzijde reden van retour om de overeenkomst te ontbinden.

Retourzendingen dienen, voldoende gefrankeerd, gericht te worden aan:

Stone World Klantenservice
o.v.v. Stone World
Prins Bernhardlaan 51
7622 BE Borne

 

Beschadigd of onjuist product

Als bij aflevering blijkt dat uw bestelling niet correct is (schade of onjuist product), kunt u kiezen om alsnog een correcte bestelling te ontvangen of uw geld teruggestort** te krijgen. Stuur uw bestelling binnen 10 dagen in de oorspronkelijke verpakking naar onderstaand adres.

Stone World Klantenservice
o.v.v. Stone World
Prins Bernhardlaan 51
7622 BE Borne

Bij niet correcte bestellingen vanuit het buitenland (schade of onjuist product) kunt u voor de juiste afhandeling contact opnemen met het
KlantenServiceCentrum via e-mail info@stoneworld.nl of telefoon 0031 (0) 74 750 46 90

Vermeld s.v.p. duidelijk de reden van retourzending en al uw contactgegevens (inclusief het telefoonnummer waar u overdag bereikbaar bent). De rechtstreekse kosten van terugzending komen voor rekening van de afnemer. Door de uitgever worden eventueel reeds ontvangen betalingen met betrekking tot de retour gezonden producten na de ontbinding terugbetaald.

 

Schade en garantie

Wij streven ernaar uw bestelling zo goed mogelijk te verpakken en te verzenden. U dient de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te controleren.
Indien er dan sprake is van breuk o.i.d., heeft de afnemer het recht het product binnen 10 kalenderdagen na aflevering, in oorspronkelijke staat en in de oorspronkelijke verpakking, te retourneren met factuur met op de achterzijde de reden van retour om de overeenkomst te ontbinden. Frankeren is dan niet nodig. Defecte producten vergezeld van ingevulde pakbonnen/facturen kunt u sturen naar:

Stone World Klantenservice
Prins Bernhardlaan 51
7622 BE Borne

Vermeld s.v.p. op de achterzijde van de pakbon (de retourbon) duidelijk een omschrijving van het defect en/of de redenen van de retourzending. Wilt u naast uw contactgegevens ook het telefoonnummer vermelden waar u overdag bereikbaar bent? Als wij alles correct hebben ontvangen, zenden wij u een nieuw exemplaar van het bestelde artikel, indien voorradig. Als u geen nieuw exemplaar wilt ontvangen, geeft u dit s.v.p. aan, wij restitueren vervolgens het aankoopbedrag.

 

Levertijd

Wij streven ernaar om een levertijd van 1 dag te hanteren. Wanneer stenen niet op voorraad zijn, zal de levertijd langer zijn. Bij een bestelling in de Stone World® webshop verwachten wij een levertijd van ongeveer 1 werkdag, gebaseerd op de voorraad en de levertijd van onze leveranciers. Voor de daadwerkelijke levertijd zijn wij echter afhankelijk van de leverancier, deze indicatie is dus geen garantie. Wij doen uiteraard ons best om de levertijd zo accuraat mogelijk weer te geven.

 

Garantie

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet aan de eisen voldoet. In dat geval bieden wij u graag zo snel mogelijk een passende oplossing. Wanneer een artikel defect is op het moment dat u het ontvangt, kunt u dit altijd binnen 14 kalenderdagen na ontvangst, vergezeld van de originele factuur/pakbon, terugsturen. Vermeld s.v.p. op de achterzijde van de pakbon (de retourbon) duidelijk een omschrijving van het defect en/of de redenen van de retourzending. Wilt u naast uw contactgegevens ook het telefoonnummer waar u overdag bereikbaar bent vermelden? Als wij alles correct ontvangen hebben, zenden wij u een nieuw exemplaar van het bestelde artikel, indien voorradig. Als u geen nieuw exemplaar wilt ontvangen, geeft u dit s.v.p. aan, wij restitueren vervolgens het aankoopbedrag.